MS Windows
briani 27239
boot ?
Fra : Ib Hansen

Dato : 01-01-06 18:19

Hjælp jeg kan ikke boote fra min win xp cd?
Der kommer blå skærm, den indlæser driver , så bliver skærmen sort.
Hvem kan hjælpe mig?
Hilsen Ib.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 01-01-06 18:22

On Sun, 1 Jan 2006 18:19:02 +0100, Ib Hansen wrote:

> Hjælp jeg kan ikke boote fra min win xp cd?
> Der kommer blå skærm, den indlæser driver , så bliver skærmen sort.
> Hvem kan hjælpe mig?

Du har vel ikke tilfældigvis haft Linux indlæst på maskinen?

Jeg spørger fordi jeg selv har haft samme problem efter at have installeret
Linux og ville geninstallere WinXP. Min løsning var at "nulstille"
harddisken med en harddisk "wiper" på denne CD:

http://www.ultimatebootcd.com/

Fra : Ib Hansen

Dato : 01-01-06 18:41

Nej jeg ikke brugt linux,jeg har også prøvet med ny disk og kabler,ingen
ting hjalp,

Fra : N/A

Dato : 01-01-06 19:00

Fra : Ib Hansen

Dato : 01-01-06 19:00

Det har jeg også prøvet, den starter ikke cdn op.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 01-01-06 19:16

Ib Hansen wrote:
> Det har jeg også prøvet, den starter ikke cdn op.

Du skal formentlig selv sørge for at køre setup-programmet på CD'en efter at
have bootet på disketterne ?

Jan

Fra : Ib Hansen

Dato : 01-01-06 20:14

det kan man ikk.

Fra : Peter

Dato : 02-01-06 01:31

"Ib Hansen" <ibh@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hjælp jeg kan ikke boote fra min win xp cd?
> Der kommer blå skærm, den indlæser driver , så bliver skærmen sort.
> Hvem kan hjælpe mig?
> Hilsen Ib.
Prøv at jumpe bios.

PeterB

PS: Svar venligst UNDER indlæggene, ellers ender det hele i forvirring

Fra : Ib Hansen

Dato : 02-01-06 05:54