MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Tekst springer til ny markørplads.
Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 01-01-06 16:49

Efter geninstallataion af XP Home, oplever jeg ret tit, at når jeg sidder od
skriver en tekst - i mail eller i Word - så hopper den indtastede tekst
pludseligt op og indsættes et helt forkert sted. Der hvor markøren sådan
lige stod.

Hvad er problemet og hvordan løses det ?

/Flemming U

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 01-01-06 16:51

On Sun, 1 Jan 2006 16:48:50 +0100, Flemming Udbjørg wrote:

> Hvad er problemet og hvordan løses det ?

Det lyder på dine to breve som om at det hele kører MEGET langsomt. Har du
installeret alle drivere? Jeg tænker måske specielt på videokort driveren.

Du har vel ikke pillet i BIOS? Hvis du har så prøv at sætte den tilbage på
"Safe Default" eller hvad det nu er det hedder.

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 01-01-06 19:43

"Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
du
> installeret alle drivere? Jeg tænker måske specielt på videokort

Nix - det kører skam stærkt nok, og alle drivere ser ud til at være
installeret.

> Du har vel ikke pillet i BIOS? Hvis du har så prøv at sætte den tilbage

> "Safe Default" eller hvad det nu er det hedder.

Igen nix - det er ikke noget jeg piller ved.

/Flemming U

Fra : John

Dato : 01-01-06 17:08

"Flemming Udbjørg" skrev i en meddelelse

> i mail eller i Word - så hopper den indtastede tekst
> pludseligt op og indsættes et helt forkert sted.

Underlige fejl kan nogle gange skyldes virus eller spy, og en ikke-opdateret
windows/word-installation er yderst udsat.
http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=20324

Scanning for virus (fx med gratis AVG) og spyware (fx med gratis Ad-Aware
SE) samt et besøg hos microsoftupdate er måske værd at overveje.
http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/default.aspx?ln=da

Mvh John

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 01-01-06 19:47

"John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Underlige fejl kan nogle gange skyldes virus eller spy, og en
ikke-opdateret
> windows/word-installation er yderst udsat.

Jeg opfatter ikke min maskine som særlig sårbar. Jeg har fuld firewall,
antivirus og spyware - der løbende opdateres. Ikke et gratis program, men
F-Secure, leveret via TDC.

> Scanning for virus (fx med gratis AVG) og spyware (fx med gratis Ad-Aware
> SE) samt et besøg hos microsoftupdate er måske værd at overveje.
> http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/default.aspx?ln=da

Alt er scannet igennem uden fejlmeddelelser.

Såh..........?

/Flemming U

Fra : O. Skjold

Dato : 02-01-06 00:42

"Flemming Udbjørg" <flemming@udbjorg.dk> skrev i en meddelelse

<klip>
> [...]
> lige stod.
>
> Hvad er problemet og hvordan løses det ?

Lyder som noget muse- eller touchpadproblem men det burde vel ikke komme
efter en geninstallation. Hvad hardware har du?

--
Mvh.
O. Skjold (Odense)