MS Windows
briani 27239
America armys krigsspil
Fra : Rasmus

Dato : 31-12-05 12:36

I kontrolpanel "tilføj og fjern programmer" har jeg America armys
serverprogram til krigsspillet liggende, selve spillet har fjernet på
korrekt vis. Men serverprogrammet får jeg ikke lov at fjerne, den siger at
handlingen kun gælder programmer der er installeret pt.

Se screndump i word - klik her
http://home.tiscali.dk/8x004669/webcam/am.doc

Hvordan får jeg fjernet skidtet?

snailes772@2300hotmail.com

Fjern 2300 hvis du skriver direkte

Godt nytår til alle!!!!!

Fra : Michael Korsgaard

Dato : 31-12-05 13:33

"Rasmus" <snailes772@2300hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> korrekt vis. Men serverprogrammet får jeg ikke lov at fjerne, den siger at
> handlingen kun gælder programmer der er installeret pt.

Jeg skal lige høre... Har du forsøgt at afinstall i fejlsikret?? Kan
muligvis skyldes at en del af programmet kører, og så kan du ikke afinstall.
I fejlsikret er det kun et minimum af drivere osv. som loades..

/ Michael...

Fra : Rasmus

Dato : 31-12-05 15:33

Ærgerligt, men det virker ikke, jeg får ikke lov at afstallerer det i
fejlsikret tilstand. Jeg prøvede at lukke alt unødvendigt i MSCONFIG men det
hjalp heller ikke.

Det ender vel med at jeg må søge hjælp hos FBI og høre hvad det er for noget
skidt jeg har fået på min computer og hvordan jeg fjerner det. (-;

Fra : KubikH

Dato : 31-12-05 16:22

> [...]
>
> Det ender vel med at jeg må søge hjælp hos FBI og høre hvad det er for
> noget skidt jeg har fået på min computer og hvordan jeg fjerner det. (-;

Der er sikkert en henvisning til det i din reg. database
Prøv at åbne "regedit" og søg på: "America Army"
Der er helt sikkert et partråde, også en der hedder et elllerandet som "Show
name ....bla bla bla"

Hvis du sletter den, kan du få det væk

Mvh
Niels

Fra : Rasmus

Dato : 01-01-06 21:40

Tak til Niels

Det hjalp at køre registreringsdatabasen igennem et par gange - så nu er det
væk.

Systemgendannelsen skal man bare lige huske at slå fra mens man afliver div.

Jeg kan ikke ligefrem anbefale at man installere America Army spillet!

Fra : Hans

Dato : 02-01-06 01:16

Rasmus wrote:

> Jeg kan ikke ligefrem anbefale at man installere America Army spillet!

Det vidste du vel egentlig godt i forvejen. Når først de har invaderet din
maskine så er de altså ikke lige sådan at slippe af med igen, ganske som i
virkeligheden.

Hans