MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Outlook Expres
Fra : Erik

Dato : 31-12-05 09:27

Hej gruppe
Jeg bruger XP

Jeg får en del e-mail hvor der er skrevet vigtige breve.
er der nogen der kan hjælpe mig med at tage backup af mine indkommende post
så jeg kan få dem ud på en ekstern harddisk. Men de kan jo kun læses i
Outlook
Jeg har prøvet at eksportere meddelelser, men der kommer en fejlmeddelelse.

En anden mulighed var at gemme E-mailene i Word, er det muligt uden klip og
sæt ind i Word

Fra : Erling Simonsen

Dato : 31-12-05 09:55

Erik skrev:
> [...]
>
> En anden mulighed var at gemme E-mailene i Word, er det muligt uden klip og

Hej.
Jeg kan god se at de kun eksporteres til outlook eller exchange.
Du kan finde din mailmappe under c:\Documents and Settings\"Dit
brugernavn"\Lokale indstillinger\Application Data\Idendities\"et langt
nummer"\Microsift\Outlook Express.
Her skulle du kunne se alle dine mails i diverse mapper med extension .dbx.
Så er det bare at gå i gang med at kopiere.
God Nytår fra
Erling S.

Fra : Hans M. Pedersen

Dato : 31-12-05 10:35

"Erik" <erikhald@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fejlmeddelelse.
>
> En anden mulighed var at gemme E-mailene i Word, er det muligt uden klip

Nu skaber du lidt forvirring om det er Outlook eller Outlook Expres du
bruger ?

Jeg formmoder er er OE du bruger og der kan du sagten gemme mails enkeltvis.
Du vælger Filer og Gem som. OE foreslår filendelse .eml og så kan du
selv navngive foran. Der kan du gemme mails separat og når du dobbelt-
klikker på sådan en fil vil OE åbne den igen. Alt. højreklik og vælge
program
OE.
Jeg har selv gemt mange mails på den måde.
Som foreslået med hele dbx- filer hvilket er en hel mappe med flere mails i
OE
kan du godt få problemer senere med at genskabe dem.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 31-12-05 11:22

Erik wrote:
> Jeg får en del e-mail hvor der er skrevet vigtige breve.
> er der nogen der kan hjælpe mig med at tage backup af mine
> indkommende post så jeg kan få dem ud på en ekstern harddisk.

Jeg bruger Express Assists fra AJ Systems til Outlook Express
http://www.ajsystems.com/ea7.html
De har også et program til Microsoft Outlook:
http://www.ajsystems.com/obp5.html

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : BoBr

Dato : 01-01-06 04:41

> [...]
> fejlmeddelelse.
>
> En anden mulighed var at gemme E-mailene i Word, er det muligt uden klip

Hej Erik.

Jeg trækker bare de mails jeg vil gemme fra Outlook Expres over i en mappe.
Med både Outlook Expres og stifinder åbent, så kan det ikke være nemmere. Du
kan også bare trække dem tilbage igen, efter en evt reset af din pc.

mvh. BoBr

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 04-01-06 19:42

BoBr wrote:
> Jeg trækker bare de mails jeg vil gemme fra Outlook Expres
> over i en mappe.

Det er noget mere besværligt end min måde, når man som jeg har
7-8 mapper osv. Samt at man samtidig får gemt sine
kontaktpersoner og indstillinger!

--
Mvh.
Mikael Nørrelund