MS Windows
briani 27239
Hvad er en *.par2 fil for noget
Fra : N.O.Svendsen

Dato : 30-12-05 16:20

Har benævnte fil med endelsen .par2 i forbindelse med et antal .rar filer ,
hvordan får man det til at fungere ?

Niels Svendsen

Fra : StoneWare

Dato : 30-12-05 16:36

"N.O.Svendsen" <nosmob-fjerndette-@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Har benævnte fil med endelsen .par2 i forbindelse med et antal .rar filer
> , hvordan får man det til at fungere ?

Hvis du henter et lille program der hedder Quickpar ( der findes andre ) så
kan du med par2 filer reparere rar filer som mangler nogle bytes eller har
crc fejl.........systemet kan også genskabe mgl filer på denne måde, men
hvis du har samlet alle dine rar filer uden fejl, så har du intet at bruge
par2 filer til !!

Fra : N.O.Svendsen

Dato : 30-12-05 17:41

"StoneWare" <HejMedDig@NoSpam.Net> skrev i en meddelelse

> [...]
> har crc fejl.........systemet kan også genskabe mgl filer på denne måde,
> men hvis du har samlet alle dine rar filer uden fejl, så har du intet at

Tak for svaret, filen gav heller ingen mening da mine arkivfiler fungerede
fint uden.

Niels Svendsen

Fra : Jack

Dato : 30-12-05 17:07

"N.O.Svendsen" <nosmob-fjerndette-@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Har benævnte fil med endelsen .par2 i forbindelse med et antal .rar filer
> , hvordan får man det til at fungere ?

Du har nok hentet Gyldendals i dk.binaer *SS*

Fra : StoneWare

Dato : 30-12-05 17:42

"Jack" <gopot@***hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "N.O.Svendsen" <nosmob-fjerndette-@get2net.dk> skrev i en meddelelse
>
> Du har nok hentet Gyldendals i dk.binaer *SS*

Der findes over 60000 newsgroups derude på nettet.......mange er binary
grupper der ALLE benytter dette system...........i hver gruppe findes der
måske 1.5 - 2.0 millioner headers med hver sit indhold.............hvordan
er du LIGE kommet frem til at han har hentet Gyldendals ..........???

Fra : N.O.Svendsen

Dato : 30-12-05 17:43

"Jack" <gopot@***hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "N.O.Svendsen" <nosmob-fjerndette-@get2net.dk> skrev i en meddelelse
>
> Du har nok hentet Gyldendals i dk.binaer *SS*

Hvad mener du ?

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 30-12-05 18:03

On Fri, 30 Dec 2005 17:42:48 +0100, N.O.Svendsen wrote:

> Hvad mener du ?

Par2 filer er meget populære i de binære nyhedsgrupper. Men man kan dog
sagtens bruge den uden det er noget ulovligt indblandet :)

Fra : Jack

Dato : 30-12-05 18:51

"Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> skrev i en meddelelse
> On Fri, 30 Dec 2005 17:42:48 +0100, N.O.Svendsen wrote:
> Par2 filer er meget populære i de binære nyhedsgrupper. Men man kan dog
> sagtens bruge den uden det er noget ulovligt indblandet :)

Erindre ikke at havde nævnt noget om ulovligheder Blot en lille
bemærkning, da der ca. ved samme tid blev postet et par filer med b.la.
*.par2 i dk.binaer. Min eneste negative kommentar til det er, at der
manglede en del hos TDC og at de ikke var i tråd
Godt nytår