MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Søges Kalenderprogram/Reminder
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 30-12-05 12:53

Jeg mangler et simpelt program der kan poppe en "reminder" op når jeg har
nogle aftaler. Jeg har tænkt mig et program der ligger i min tray der
popper en besked op (gerne med lyd) når jeg skal huske noget. Er der nogle
der har nogle forslag?

Fra : Max

Dato : 30-12-05 13:36

Hej Thomas

> Jeg mangler et simpelt program der kan poppe en "reminder" op når jeg har
> nogle aftaler. Jeg har tænkt mig et program der ligger i min tray der

Før jeg/vi begyndte at bruge Outlook, ja der brugte jeg/vi StickyNote.

http://www.tenebril.com/consumer/stickynote/

Mvh Max

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 30-12-05 13:39

Den 30-12-05 12.53 skrev Thomas Jespersen følgende:
> Jeg mangler et simpelt program der kan poppe en "reminder" op når jeg har
> nogle aftaler.

Sunbird, der også kan fås som udvidelsen Calendar, hvis du bruger
Firefox eller Thunderbird:

http://kimludvigsen.dk/programmer-tools-sunbird.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få styr på irriterende hjemmesider ved at bruge aktive bogmærker.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 30-12-05 13:47

On Fri, 30 Dec 2005 13:39:03 +0100, Kim Ludvigsen wrote:

> Sunbird, der også kan fås som udvidelsen Calendar, hvis du bruger
> Firefox eller Thunderbird:

Det lyder fint, jeg bruger allerede Thunderbird og Firefox. Jeg bogmærkede
denne side og vil nærlæse senere:

http://kimludvigsen.dk/programmer-tools-sunbird-trin.html