MS Windows
briani 27239
IE vil ikke videre
Fra : Johnny B [2000]

Dato : 30-12-05 02:02

på denne side http://www.trycktill.com/unlock_swe.asp når jeg skal vælge
mobil, så kan jeg vælge, men i IE går den ikke videre til næste side, så
skal jeg bruge Firefox ... det samme gælder ved betaling på Telmores
hjemmeside og en del andre, hvad kan det være ( en geninstall ) ?

winXP pro dk sp2 og med alle opdateringer

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Hagar

Dato : 30-12-05 02:52

"Johnny B [2000]" <johnnyb2000@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤
> slet FJERNDETTE i mailadr. for direkte mail

I kildekoden på den side du henviser til, der står der at der er brugt JAVA,
og er det lige det du mangler, så gå her til og hent, eller opgrader
http://java.sun.com/

Hagar

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-12-05 03:49

Hagar skrev:

>I kildekoden på den side du henviser til, der står der at der er brugt JAVA,

http://www.trycktill.com/unlock_swe.asp er der ikke brugt
noget Java, derimod Javascript, som der ikke skal bruges nogen
javafortolker til,

Det er muligvis IEs popupblokering, der midlertidigt skal slås
fra, selvom jeg ikke rigtig kan se, hvorfor.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 30-12-05 10:45

> [...]
> javafortolker til,
>
> Det er muligvis IEs popupblokering, der midlertidigt skal slås
> fra, selvom jeg ikke rigtig kan se, hvorfor.

den er slået fra

men det gælder ikke kun den hjemmeside

også under indbetaling til min datters telmore konto, låser den siden

Fra : Per

Dato : 30-12-05 21:18

> [...]
>>
> men det gælder ikke kun den hjemmeside
>
> også under indbetaling til min datters telmore konto, låser den siden

Har du prøvet at ændre indstillinger under
funktioner/internetindstillinger/beskyttelse af personlige oplysninger.

Hvis du har sat din cookie indstilling for højt, så kan det godt have
indvirkning mht. Telmore. Min står på mellem og den virker med Telmore - det
gjorde den ikke da den stod højere oppe.

Mvh. Per

Fra : Flemming Nielsen

Dato : 30-12-05 21:58

> [...]
>
> den er slået fra
>
> men det gælder ikke kun den hjemmeside
>
> også under indbetaling til min datters telmore konto, låser den siden

Funktioner -> Internetindstillinger -> Sikkerhed -> Brugerdefineret niveau.
Se om Script er aktiveret.

Flemming Nielsen