MS Windows
briani 27239
Digital Signatur væk efter profilskift
Fra : Erik Panduro

Dato : 29-12-05 12:56

Hej NG

I forbindelse med opkobling på et andet netværk er en eksisterende
brugerprofil pludselig væk.

Og sammen med den en digital signatur.

Når jeg forsøger at geninstallere signaturen, fortæller computeren mig, at
den allerede forefindes på computeren.
- men jeg kan ikke se den i de andre brugerprofiler og jeg får heller ikke
mulighed for at slette den.

Den "originale" brugerprofil kan jeg ikke fremfinde igen.

TDC kan ikke hjælpe.

Jeg bruger Windows XP Pro.

Har nogen et godt råd?

MvH
Erik

Fra : Jack

Dato : 29-12-05 13:47

"Erik Panduro" <news@okay.ms> skrev i en meddelelse
> Hej NG

Prøv at logge på som administrator, det gør du ved at logge af ( ikke
lukke) og så trykke 2 x crtl. alt del Det kan godt drille, men så trykker
du bare lidt flere gange. Så skriver du administrator som brugernavn, og det
password som blev angivet i sin tid da du instalerrede, som regel ingenting
:-/

Så burde du havde adgang til alt

Fra : Erik Panduro

Dato : 29-12-05 14:18

"Jack" <gopot@***hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> du bare lidt flere gange. Så skriver du administrator som brugernavn, og
> det password som blev angivet i sin tid da du instalerrede, som regel

Hej Jack

Tak for svar.
Jeg prøver at finde password - og kommer sikkert videre derfra.

Erik