MS Windows
briani 27239
Fejl 0x643 jeg kan ikke installere windows~
Fra : Kim

Dato : 29-12-05 11:48

Jeg har downloadet software opdateringer på MS update men når den skal til
at installere går det helt i stå, jeg mangler især (tror jeg) Microsoft net
framework 1.1 servicepack 1 og rollup 2 for at jeg kan installere CD med
updates for Win XP media center og så den Danske sprogpakke CD
Men hvad kan der være galt ?? også min @taste virker ikke på tastaturet
Det er en OEM version jeg har til 950 kr. så jeg kan vel ikke få support hos
microsoft
Mvh. Kim

Fra : Kim

Dato : 29-12-05 12:11

"Kim" <kim014@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men hvad kan der være galt ?? også min @taste virker ikke på tastaturet
> Det er en OEM version jeg har til 950 kr. så jeg kan vel ikke få support

Jeg har lige været inde på Windows update igen hvor jeg nu fikk en besked
Fejlnummer 0x800A01AE og Webstedet har fundet et problem og kan ikke vise
denne side Hvad kan det være ?
Jeg har haft Win XP media center installeret og aktiveret en 3-4 gange den
sidste uge og har haft det ialt ca. 1 mdr. Kan det have noget at sige
mvh. Kim

Fra : hcma

Dato : 29-12-05 16:57

> [...]
> Fejlnummer 0x800A01AE og Webstedet har fundet et problem og kan ikke vise

http://support.microsoft.com/kb/910359/en-us
m v h
hcma