MS Windows
briani 27239
hjemmenetværk - adgang til maskine på netv~
Fra : S. M

Dato : 28-12-05 20:51

Jeg har 2 maskiner som kør på den samme router. I Stifinder har jeg
begge steder ved alle mine drev oprette/sat-flue-ben-i "Del denne
mappe på netværket" og "tillad netværksbrugerne at ændre mine filer" ,
hvis jeg efterfølgende finder det drev på netværket kan jeg godt se
dem og de mapper der ligger i roden, men forsøger jeg at åbne en mappe
kommer der følgende fejlmeddelse :
" \\privat\HD-c\folder er ikke tilgængelig. Du har muligvis ikke
tilladelse til at bruge denne netværksressource. Kontakt serverens
administrator for at finde ud af, om du har adgangstilladelse. Adgang
nægtet "

Hvor jeg jeg yderligt give adgangtilladelse for at der er hul igennem
?
Med venlig hilsen

S. Mik.

Fra : emj

Dato : 28-12-05 21:24

S. M skrev:

>Hvor jeg jeg yderligt give adgangtilladelse for at der er hul igennem
>?

I funktioner/opret forbindelse til et netværksdrev
Det gøres på begge maskiner, således at du på maskone A opretter
forbindelse til maskine Bs netværksdrev og fra maskine B opretter til
As netværksdrev.

Fra : Ole Larsen

Dato : 28-12-05 21:24

S. M skrev:
> [...]
> nægtet "
>
> Hvor jeg jeg yderligt give adgangtilladelse for at der er hul igennem

Har du haft genstartet begge dimser?

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
New Images And Design 2005-11-17