MS Windows
briani 27239
Hvilken printer er billigst i brug
Fra : Elektrikeren

Dato : 28-12-05 13:15

jeg påtænker at købe mig en ny printer en hp 1600 all in one
men vil gerne have en som både er god til at printe og ikke for dyr i blæk

nogen bestem printer som anbefales ???
noget bestem sted som kan anbefales til at købe billig blæk
--

svar gerne til : b-bruun@tdcadsl.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 28-12-05 13:26

Elektrikeren wrote:

> nogen bestem printer som anbefales ???

De Canon modeller, der ikke bruger chip, som de allernyeste gør.

Det kunne være f.x. Pixma 4000 eller Pixma 5000, der desværre begge er
udgået og erstattet af nyere modeller, hvor patronerne indeholder en chip,
der er noget dyrere.......

Men det er så ikke en multifunktionsmaskine - men de findes vist også med
navnene Pixma MPxxx ?

Blæk (uoriginalt) kan købes til under 10 kr pr patron:

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=22186026

Jan

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 28-12-05 13:28

Elektrikeren wrote:
> jeg påtænker at købe mig en ny printer

PS - dit spørgsmål har egentlig ikke noget med Windows, at gøre, så det
ville nok være mere relevant i:

hvor printerspørgsmål hører hjemme

Jan