MS Windows
briani 27239
Problem med Outlook 6 / 98
Fra : Elektrikeren

Dato : 28-12-05 13:12

hej
jeg bruger win 98SE og outlook 6
når jeg starter min pc kan jeg modtage og sende mails men kort tidt efter
kan jeg ikke sende mails
kort tid = ca 3 min,
så genstarter jeg min pc og kan igen sende og modtage i en kort periode
nogen her som har et bud på hvad som sker og er skyld i problemet
--

svar gerne til : b-bruun@tdcadsl.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 28-12-05 13:34

Elektrikeren wrote:
> jeg bruger win 98SE og outlook 6

Hvis du med Outlook 6 mener Outlook Express 6.0, så vil den rette gruppe
være:

> [...]

Nej - du spørger her - og andre har set spørgsmålet, og vil sikkert også
gerne se svaret - det er hele ideen med usenet - alle lærer af alle - derfor
kommer svaret også her

Jan

Fra : *** Calle ***

Dato : 28-12-05 13:46

Elektrikeren wrote:
> hej
> jeg bruger win 98SE og outlook 6
mener du ikke outlook ekspress 6, da outlook har numrene 97, 2000, 2002, xp,
2003
--
*** Calle ***