MS Windows
briani 27239
backup af preinstalleret
Fra : kenneth.g

Dato : 28-12-05 00:55

jeg har købt en HP stationær pc'er men pre installeret winXP. Nu vil jeg
gerne have en sikkerhedskopi af den og så vidt jeg har læst kan det også
lade sig gøre, men hvordan ? harddisken er delt i 2 partitioner og på
d-drevet er der en stor file ved navn recovery, stører end hvad der kan være
på en cd. hvis jeg klikker på den kommer der en advarsel om at denne file er
til at recover med.

Hvad kan jeg gøre for at få en sikkerhedskopi ?

--
Hilsen Kenneth

kenneth918 (snabeA) msn (prik) com

Fra : Edmund

Dato : 28-12-05 03:51

kenneth.g wrote:

> Hvad kan jeg gøre for at få en sikkerhedskopi ?

Er der ikke et program i din startmenu der kan gøre det.

Det var der på min kollegas, men blev brændt på DVD istedet for flere
cder( man kunne selv vælge )
--
Mvh Edmund

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 28-12-05 08:14

"Edmund" <nospam@surfpost.dk> skrev i en meddelelse

> Er der ikke et program i din startmenu der kan gøre det.
>
> Det var der på min kollegas, men blev brændt på DVD istedet for flere
> cder( man kunne selv vælge )
> Mvh Edmund
Hej
Jeg har også en HP godt nok et par år gammel men det er det samme
der er et sted i din startmenu under HP hvor du kan lave en
Recovery enten på 5 - 6 CD'er eller en DVD
Du kan også lave en såkaldt Tools CD
Den kan du boote fra hvis du skal recover fra det andet drev.
Du skal bruge nogen anerkendte skiver til Recovery for den kan du kun lave
en gang.
Tools CD 'en kan du lave lige så mange af som du vil
Min HP vil kun bruge DVD+R
Det er noget værre knold at man ikke får en CD med windows og drivere med.
venlig hilsen
Bjarne

Fra : Edmund

Dato : 29-12-05 15:24

Bjarne Christensen wrote:

> Det er noget værre knold at man ikke får en CD med windows

Man kan få en fra HP har jeg hørt, hvis pc´en er rimelig ny
--
Mvh Edmund

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 29-12-05 22:03

> Man kan få en fra HP har jeg hørt, hvis pc´en er rimelig ny
> --
> Mvh Edmund
desværre nej
Det var noget vi kunne købe "billigt" gennem mit arbejde
med skatte fordel osv og små nemme afdrag før skat.
Så HP har heller ikke supporten på den.
Desuden er der heller ingen com port i den
Godt Nytår
mvh / Bjarne