MS Windows
briani 27239
Microsoft antispyware
Fra : Jack

Dato : 26-12-05 13:34

Kig i dk.binaer under : Og hvad siger man til det ???

Hvad skal man mene om det ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 26-12-05 13:44

Jack wrote:
> Kig i dk.binaer under : Og hvad siger man til det ???

Æh, det er da bare de programmer du har til at starte op
sammen med windows.

> Hvad skal man mene om det ?

Så er meningen vel, at du selv kan fjerne dem du ikke ønsker ?
Sværere er det såmænd ikke.

--
Ejvind

Fra : Jack

Dato : 26-12-05 14:01

"Ejvind Kruse" <hejwin@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jack wrote:

Du skal kikke unde Microsoft antispyware som betegnes som farligt

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 26-12-05 14:25

Jack wrote:
> "Ejvind Kruse" <hejwin@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
> Du skal kikke unde Microsoft antispyware som betegnes som farligt

Tjah, det er vel alle programmer, der starter op og kommunikerer
med uathor uden brugerens vidende ?
Det er vel heller ikke helt tilfældigt, at Bill som standard, kun ser
indgående trafik, som værende farlig.

--
Ejvind

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 27-12-05 10:50

"Ejvind Kruse" <hejwin@mail.tele.dk> wrote in message

> Tjah, det er vel alle programmer, der starter op og kommunikerer
> med uathor uden brugerens vidende ?
> Det er vel heller ikke helt tilfældigt, at Bill som standard, kun ser
> indgående trafik, som værende farlig.

Du ser ikke billedet eller forstår det ikke, det er et stk tvivlsom software
der forsøger at bilde sin bruger ind at ms antispyware (før giant antispy)
skulle være en trussel..

Løsningen er... fjern det tool der giver dig den slags vildledning..

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 27-12-05 11:57

Flemming Lynggaard wrote:

> Du ser ikke billedet eller forstår det ikke, det er et stk tvivlsom software
> der forsøger at bilde sin bruger ind at ms antispyware (før giant antispy)
> skulle være en trussel..

Jeg er ikke uenig med author af pågældende Tool ?
Så længe man ikke kan se, hvilke informationer der ryger tilbage
til Microsoft, er jeg ikke uenig i, at det er en trussel.
Ok, trussel ermåske så stærkt et ord, men...

> Løsningen er... fjern det tool der giver dig den slags vildledning..

Næh, jeg ville nu fjerne et overflødigt MS programs opstart, der
bare sløver PC'en.

--
Ejvind

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 28-12-05 11:33

> [...]
> Ok, trussel ermåske så stærkt et ord, men...

> Næh, jeg ville nu fjerne et overflødigt MS programs opstart, der

Nu er det vidst ret bredt anerkendt at giant antispyware var blandt de
bedste i branchen - og hvor ser du et ms antispyware sender noget somhelst
retur uden at du selv har godkendt det?

Lyder ikke til at du har prøvet det - ms antispy er måske ikke det aller
bedste på markedet men er bestemt på top3 over de gratis tools. Og det i
denne tråd nævnte tool er slet ikke på listen over troværdige kilder