MS Windows
briani 27239
Aktiveringsproblem - hva' nu med opdaterin~
Fra : Sven

Dato : 26-12-05 02:15

Hej.
Sidder med en nyinstalleret WindowsXP som ikke kan aktiveres, da den er
aktiveret de antal gange den kan, skriver den. Der er vist noget med, at man
så kan genaktivere den 120 dage efter sidste aktivering har jeg fået at
vide. Ok, men hvad i mellemtiden mht sikkerhedsopdateringer? Jeg har sat den
til automatiske opdateringer, men den henter ikke noget efter jeg har været
inde på WindowsUpdate, hvor den startede med at installere
valideringsværktøjet, men den kan (vil) ikke validere den, når den ikke er
aktiveret, så hvad nu? Jeg kan jo nok ikke ringe til MS før på tirsdag,
eller måske endda først enter Nytår? Kan jeg godt risikere at køre med den,
selvom den ikke vil hente fra automatiske opdateringer? Eller den henter
måske der alligevel, selvom jeg ikke kan få adgang til den alm.
windowsupdate?

Sven

Fra : *** Calle ***

Dato : 26-12-05 02:29

Sven wrote:
> [...]
> vil hente fra automatiske opdateringer? Eller den henter måske der
> alligevel, selvom jeg ikke kan få adgang til den alm. windowsupdate?
Kør du blot vidre, men vær klar over at den lukker af efter 30 dage
--
*** Calle ***

Fra : Jens G

Dato : 26-12-05 09:00

On Mon, 26 Dec 2005 02:15:08 +0100, "Sven" <none@com.com> wrote:

>Jeg kan jo nok ikke ringe til MS før på tirsdag,
>eller måske endda først enter Nytår?

Har du prøvet? Det ville jeg da gøre, uanset hvornår jeg får brug for
aktivering.

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.

Fra : Klaus H

Dato : 26-12-05 10:40

"Sven" <none@com.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> den, selvom den ikke vil hente fra automatiske opdateringer? Eller den
> henter måske der alligevel, selvom jeg ikke kan få adgang til den alm.

Du kan ringe året rundt, døgnet rundt. Det er kun en automat du får fat i -
i første omgang.

Klaus H

Fra : Poul

Dato : 26-12-05 12:22

Har selv lige ringet til Microsoft i dag og fået aktiveret min win xp.Ring
på denne tlf nr.80701315 Ventede kun 3 min så var jeg igennem.

Mvh

Fra : Sven

Dato : 26-12-05 12:23

> Du kan ringe året rundt, døgnet rundt. Det er kun en automat du får fat
> - i første omgang.
>
> Klaus H

Ja, og det har jeg prøvet, men det virker ikke, så den vil viderestille mig
til en supporter, hvilket ikke kan lade sig gøre, da de har lukket, men jeg
håber de er på job igen i morgen

Sven

Fra : Poul

Dato : 26-12-05 12:51

Når du har ringet til den nr så skal du trykke på nr 1 på din tlf. så skulle
det da virke. .prøv det. det virked for mig kl 11,50 i dag.

Fra : Sven

Dato : 26-12-05 15:53

> Når du har ringet til den nr så skal du trykke på nr 1 på din tlf. så
> skulle det da virke. .prøv det. det virked for mig kl 11,50 i dag.

Det var også det jeg gjorde i aftes, men fik at vide, at der var lukket, men
i dag er der nogle på job i dag, så nu er den aktiveret.
Det er irriterende, at det skal være så besværligt at være lovlydig

Sven

Fra : Peter \(8450\)

Dato : 28-12-05 01:17

> Det var også det jeg gjorde i aftes, men fik at vide, at der var lukket,
> men i dag er der nogle på job i dag, så nu er den aktiveret.
> Det er irriterende, at det skal være så besværligt at være lovlydig

Jeg plejer bare at ringe på det amerikanske telefonnummer hvis det er uden
for åbningstid... så bliver man stillet videre til et call-center i Indien

--
Mvh.
Peter Bak