MS Windows
briani 27239
Kan ikke læse CD/DVD ??
Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 25-12-05 23:57

"Pludselig" vil min PC ikke læse andre skiver end den
der sidder i ved opstart. Skal jeg bruge en anden, så
skal jeg boote efter skiven er lag i, førend den kan
læses. Normalt kan man også se titel på skiven i
"Denne Computer", ligesom man kan se navnet på
sine HDD'er.
Er det evt. et brændeprogram der har ændret nogle
indstillinger (set før) eller er det noget andet??
Må indrømme jeg ikke helt har styr på efter hvilket
nyinst. prog. fejlen opstod, og prøve at fjerne et prog.
ad gangen for at finde fejlen, har jeg ikke lyst til.
Så kan jeg lige så godt lave en total nyinst. af hele
dynen efter en format C: /mbr (hvilket selvfølgelig
får fjernet alle gamle rester)

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 26-12-05 21:15

"Andersen (3650)" <virkerikke@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Så kan jeg lige så godt lave en total nyinst. af hele
> dynen efter en format C: /mbr (hvilket selvfølgelig
Hmmmm. nu købte jeg mig en ny brænder (af anden årsag)
og efter den er kommet i, ja så er problemet forsvundet.
Undrer mig nu blot over om det er drevet eller driveren
der har været årsag (brænderen skulle gerne over i en
anden PC), men det finder jeg jo ud af senere.