MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
fejlmeddelelse
Fra : Ukendt

Dato : 25-12-05 23:45

Jeg får flg. fejlmeddelelse når jeg
sender en mappe med 11 mb billeder
via Outlook Express:

-se dk.binaer "norton"

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 25-12-05 23:56

Olesen skrev:

>Jeg får flg. fejlmeddelelse når jeg
>sender en mappe med 11 mb billeder
>via Outlook Express:

Send det ad flere gange, 11 Mb er for stort til en meddelelse siger
serveren.

spørgsmål vedrørende Outlook Express hører ellers til i
--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Max

Dato : 26-12-05 00:11

Hej

> Send det ad flere gange, 11 Mb er for stort til en meddelelse siger
> serveren.

Men sørg for at modtageren tømmer hans mailbox ind imellem.

Mvh Max

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 25-12-05 23:59

"Olesen" <n/a> skrev i en meddelelse
> Jeg får flg. fejlmeddelelse når jeg
> sender en mappe med 11 mb billeder
> via Outlook Express:
>
> -se dk.binaer "norton"
Hej
Min mailboks hos TDC har en øvre grænse på 10 Mb pr. mail man kan sætte den
fra 10 Kb til 10 Mb det kunne jo være noget lignende hos dig?
BC

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-12-05 01:02

Bjarne Christensen skrev:

>Min mailboks hos TDC har en øvre grænse på 10 Mb pr. mail man kan sætte den
>fra 10 Kb til 10 Mb det kunne jo være noget lignende hos dig?

Men da, der er en del overhead i vedhæftede filer, så man ikke
poste større filer end ca. 6,5 MB, selvom postkassen er helt tom
og tillader 10 MB.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : John

Dato : 26-12-05 01:45