MS Windows
briani 27239
MCE fra zitech
Fra : Michael

Dato : 24-12-05 19:36

Hejsa

Jeg har købt en media center pc fra zitech :
http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=159770 med et tvkort med 2
tunere, genialt.

Jeg har prøvet at konfigurer mine tv kanaler, jeg har TDC kabel tv , og har
valgt det, men den finder ikke alle kanaler den finder kun 36 og den skal
finde 40, hvis jeg elv vælger at den skal søge efter kanaler uden at sige at
det er fra tdc finder den alle kanlaer, de kanler jeg blandt andet mangler
når jeg vælger tdc kabel kommer tv 2 film ikke med jeg har prøvet at
tilføje manglende kanal i mce men det kanal nummer jeg har indtastet passer
ikke med den kanalnøgle fra tdc,, er der nogleder kender til problemet ?

mvh
michael

Fra : Erik Dan

Dato : 24-12-05 12:29

"Michael" <michael@fjernvvs.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> Jeg har købt en media center pc fra zitech :
> [...]
Prøv i denne gruppe dk.teknik.htpc

Og dit ur går forresten forkert.

/ Dan