MS Windows
briani 27239
RSS feed generator
Fra : Hans

Dato : 24-12-05 08:18

Hej

Jeg leder et program hvor man som input kan specificere flere
forskellige RSS-feeds og hvor man efterfølgende grafisk kan copy/paste
de forskellige items og dermed generere sit eget feed. Eksisterer der
sådanne programmer?

Tak.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 30-12-05 13:59

On 23 Dec 2005 23:18:21 -0800, Hans wrote:

> [...]
> forskellige RSS-feeds og hvor man efterfølgende grafisk kan copy/paste
> de forskellige items og dermed generere sit eget feed. Eksisterer der

Siden du ikke har fået svar vil jeg sige at du måske kan få et brugbart
svar på dk.edb.internet.webdesign.serverside,*

(jeg formoder det er til en hjemmeside, det lyder det til).