MS Windows
briani 27239
råden update
Fra : knoglen

Dato : 22-12-05 22:48

hej

jeg har opdateret min maskine med windows XP og efter denne opdatering
starter den
hverken i fejlsikret tilstand eller last known good og jeg har prøvet at
boote fra istallations cden som kom og sagde at der ikke var nogen hard disk
på maskinen.den kan se hard disken den viser den i opstarten
maskinen kommer frem til windows start billede med løbebar og så starter den
forfra, også er ringen sluttet og den kommer ikke vidre

så mit bud er at MBR er smadret eller load af OS der knækker, hvordan retter
jeg det?

på forhånd tak

knoglen

Fra : Henning

Dato : 22-12-05 23:36

On Thu, 22 Dec 2005 22:47:54 +0100, "knoglen" <gb@knoglen.dk> wrote:

> [...]
>forfra, også er ringen sluttet og den kommer ikke vidre
>
>så mit bud er at MBR er smadret eller load af OS der knækker, hvordan retter

Tilfældigt det sker samtidig. Du kan reparere masterboot-recorden vha.
en bootdisk med fdisk /mbr. Men hvis Windows er begyndt at loade, at
det ikke der fejlen ligger.

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : knoglen

Dato : 23-12-05 17:05

nnu fandt jeg ud af hvad der er galt iflg, mit testprg. er det en HAL.DLL i
system32 der er dårlig og jeg skal nu have kopieret en over på, men hvordan
, kan man evt. boote på en dos diskette og så komme ind den vej

knoglen

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 24-12-05 13:40

> [...]
> i system32 der er dårlig og jeg skal nu have kopieret en over på, men
> hvordan , kan man evt. boote på en dos diskette og så komme ind den vej

Hvad er det for et testprogram du bruger ?

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern "NOMORESPAM" ved svar på email.