MS Windows
briani 27239
Statuslinie i Stifinderen
Fra : Søren Midtiby

Dato : 20-12-05 20:59

Hej gruppe.

Hvordan "lærer" man Stifinderen i Windows XP at vise statuslinien, *hver*
gang man starter programmet?

Jeg har lige reinstalleret windows, og nu har jeg glemt, hvordan jeg lærte
den det tidligere.

mvh

Søren

Fra : Thomas gade

Dato : 20-12-05 21:34

Søren Midtiby wrote:

> [...]
>gang man starter programmet?
>
>Jeg har lige reinstalleret windows, og nu har jeg glemt, hvordan jeg lærte

I stifinderen vælger du i menuen:
Vis => statuslinje

Fra : René Jensen

Dato : 21-12-05 14:41

Thomas gade wrote:
> I stifinderen vælger du i menuen:
> Vis => statuslinje

.... og så Tools -> Folder Options -> View (faneblad) -> Apply to all folders

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Søren Midtiby

Dato : 21-12-05 18:07