MS Windows
briani 27239
XP - ingen jobliste
Fra : Mark Jensen

Dato : 19-12-05 14:56

Jeg får beskeden "joblisten er deaktiveret af administratoren" når jeg
prøver at tilgå joblisten. Eks med ctrl-alt-del.

Nu er det sådan at jeg er den eneste på denne, min egen, computer. Og
der skulle ikke være andre logons end min. Hvor kan jeg slå Jobliste
til igen? (jeg var iøvrigt ikke klar over hvor pokker jeg skulle have
slået den fra henne)

Fra : jda

Dato : 20-12-05 00:01

On Mon, 19 Dec 2005 14:55:37 +0100, Mark Jensen came up with this fine
idea in dk.edb.system.ms-windows:

> [...]
> der skulle ikke være andre logons end min. Hvor kan jeg slå Jobliste
> til igen? (jeg var iøvrigt ikke klar over hvor pokker jeg skulle have

For at give dig et godt råd er det ret vigtigt at vide om du kører XP Home
eller XP Pro eller et andet styresystem
--
Jakob

Fra : Mark Jensen

Dato : 19-12-05 14:58

n¨å jeg må lære at bruge googlegroup før jeg stiller spørgsmål. Fandt
svaret.
http://www.dougknox.com/xp/utils/xp_taskmgrenab.htm

Faneme noget underligt noget alligevel at den sådan blvier deaktiveret