MS Windows
briani 27239
Problemer PhotoDraw
Fra : Claus H. Christensen

Dato : 19-12-05 16:58

Hej derude

Jeg har et lille problem med Microsoft PhotoDraw!!

Efter installation (fra original og lovlig cd) og forsøg på start af
programet, kommer der en fejlmelding der går på, at programmet har fundet en
fejl og afsluttes.

Fejlsignaturen ser således ud:

AppName: photodrw.exe AppVer: 1.0.0.2115 ModName: ntdll.dll
ModVer: 5.1.2600.2180 Offset: 0003426d

Kan nogen fortælle mig hvad der kan være galt? Jeg har prøvet at installerer
på en anden pc - med samme resultat!

Den har også lavet en fejllog, men den har jeg ikke kopieret med i denne
besked!

Hvis I vil skrive til mig direkte, så er der vist lidt for meget med i
emailadressen :)

Hilsen Claus

Fra : A

Dato : 19-12-05 18:03

Claus H. Christensen wrote:
> Hej derude
>
> Jeg har et lille problem med Microsoft PhotoDraw!!

Hvilken windows kører du med?

Fra : Claus H. Christensen

Dato : 19-12-05 18:30

XP SP2!

Claus

Fra : A

Dato : 20-12-05 20:22

Claus H. Christensen wrote:
> XP SP2!

Prøv at kigge her:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;318924

Det er godt nok ikke helt de samme tal som dem, der står i din fejlrapport,
så jeg ved ikke helt om det er det samme problem som det de nævner på siden.
Måske kan det hjælpe...

Fra : Claus H. Christensen

Dato : 21-12-05 09:33

Takker for hjælpen - det handler vist om at finde et andet program