MS Windows
briani 27239
BTC ekstern DVD drev
Fra : Ukendt

Dato : 18-12-05 10:37

Jeg har en USB 2.0 BTC eksternd DVD-rw brænder.
Har kørt perfekt med CD mediet, men da jeg skal til at
ta' back-up med DVD, forsøgte jeg mig med DVD-rw skiver
til at 'lege' med inden jeg brænder rigtigt.

Jeg fik også brændt på skiven, men efterflg. kan jeg ikke
se indholdet. Den skriver forsk. fejlmeddelelser,
og til sidst kunne drevet ikke ses i enhedshåndteringen
efter en genstart af maskinen.

Jeg har lagt et billede af enhedshåndteringen i dk.binaer
hvis i vil gi' et bud på, hvorfor drevet pludselig hr fået
en andet navn....

Billednavn: BTC

Fra : emj

Dato : 18-12-05 11:55

Olesen skrev:

>Jeg har lagt et billede af enhedshåndteringen i dk.binaer
>hvis i vil gi' et bud på, hvorfor drevet pludselig hr fået
>en andet navn....

Prøv at slette den ukendte enhed i enhedshåndtering og genstart
maskinen. Så finder din PC sikkert selv ud af resten.

Hilsen emj

Fra : Ukendt

Dato : 18-12-05 14:25

"emj" <emj@> skrev i en meddelelse

> Prøv at slette den ukendte enhed i enhedshåndtering og genstart
> maskinen. Så finder din PC sikkert selv ud af resten.

Har jeg lige gjort før jeg læser dette indlæg.
Alt virker nu i enhedshåndteringen, men måske
noget overburn har ødelagt drevet...vil prøve
at brænde på rw igen.