MS Windows
briani 27239
Norton internet security
Fra : Carsten Gall

Dato : 17-12-05 17:34

Har fået et underligt problem med dette program.
Programmet lader sig godt nok installere, men bagefter kan jeg ikke starte
det, og en hel masse af funktionerne virker ikke. Virusbeskyttelsen kan jeg
slet ikke finde.
Har prøvet både med 2004 og 2006 udgaven.
Har renset alt ud i Registeringsdatabasen, som har relationer til Symantec.
Har prøvet at installere i forskellige biblioteker.

Nogen forslag til hvad pokker jeg kna gøre ellers, ud over evt at dræbe XP
og starte fra bunden af igen??

Links til gratis virusbeskyttelses programmer modtages gerne, så jeg har
lidt beskyttelse indtil Norton kommer på plads.

Carsten

Fra : John

Dato : 17-12-05 17:52

"Carsten Gall" skrev i en meddelelse

> Links til gratis virusbeskyttelses programmer modtages gerne, så jeg har
> lidt beskyttelse indtil Norton kommer på plads.

Norton fjerner:
http://majorgeeks.com/Norton_Removal_Tool_SymNRT_d4749.html

Gratis AVG antivirus:
http://free.grisoft.com/doc/2/lng/us/tpl/v5

> [...]