MS Windows
briani 27239
Rapport i Word?
Fra : Martin Ploug

Dato : 17-12-05 17:01

Hej

Er her nogen, der kan hjælpe mig i gang med
at lave en rapport i Word 2000?

Evt. bare henvise til en tutorial eller noget.

Jeg vil lave en rapport fra grunden med følgende struktur:
Ved godt, at der findes skabeloner, men dem blev jeg ikke så meget klogere
af.

- Forside
- Forord
- Indholdsfortegnelse (den skal kun registrere overskrifter, som
kommer efter indholdsfortegnelsen + visning af sidetal skal først vises
fra siden efter indholdsfortegnelsen)
- alm. sider med tekst
- alm sider med figurer

Jeg er med på, at jeg indsætter en indholdsfortegnelse ved at klikke
på indexs m.m. men hvis jeg bruger overskrift 1 på forsiden og på
forordssiden
kommer de med i indholdsfortegnelsen. Kan jeg undgår det, eller er jeg så
nødt
til at bruge normal som typografi på de to første sider?

Hmm, jeg håber, at der nogen her, som lige kender et godt sted, hvor man
kan
læse om sådan
noget, eller kan forklare det.
Jeg kiggede lige, om der findes nogle librishæfter, men de er vist meget
grundlæggende.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Martin

Fra : Holst

Dato : 17-12-05 17:18

Martin Ploug wrote:

> Er her nogen, der kan hjælpe mig i gang med
> at lave en rapport i Word 2000?

Prøv news:dk.edb.tekst.ms-word, der er den rette gruppe til dit spørgsmål.

Har du en anden gang problem med at finde den rette gruppe at poste dine
indlæg i, kan du finde information på http://www.usenet.dk. Ellers er
gruppen news:dk.velkommen vist også stedet at spørge om sådan hjælp.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-12-05 17:22

Martin Ploug skrev:

>Er her nogen, der kan hjælpe mig i gang med
>at lave en rapport i Word 2000?

Det kan de i news:dk.edb.tekst.ms-word.

Endvidere findes der news:dk.edb.programpakker.ms-office til
spørgsmål om alle officeprogrammerne.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Martin Ploug

Dato : 17-12-05 18:15

> [...]

>indlæg i, kan du finde information på http://www.usenet.dk. Ellers er
>gruppen news:dk.velkommen vist også stedet at spørge om sådan hjælp.

Tak for jeres indlæg.

Mit spørgsmål er nu postet i Word gruppen.
Beklager det forkerte gruppevalg.

Hilsen Martin