MS Windows
briani 27239
hvordan fjherner jeg XP
Fra : allan

Dato : 17-12-05 12:57

hej.

Jeg har købt en pc hvor der er Xp på. Nu er det sådan at jeg
hellere vil have Win 2000, men hvordan fjerner jeg Xpén.

Jeg har prøvet at smide win 2000 cden i, men det hjælper ikke. Jeg
har ikke nogen Xp cd, da den var instaleret på pcen da jeg købte
den-

mvh
Allan

Posted with NewsLeecher v1.0 Final
* Binary Usenet Leeching Made Easy
* http://www.newsleecher.com/?usenet

Fra : Martin Schultz

Dato : 17-12-05 12:59

allan <pipper@city.dk> skrev 2005-12-17:
> hej.
>
> Jeg har købt en pc hvor der er Xp på. Nu er det sådan at jeg
> hellere vil have Win 2000, men hvordan fjerner jeg Xpén.

Du booter på win2000 CDen og installere.

> Jeg har prøvet at smide win 2000 cden i, men det hjælper ikke. Jeg
> har ikke nogen Xp cd, da den var instaleret på pcen da jeg købte
> den-

Hvis du har problem med proceduren er du nødt til at skrive hvilke
problemer du får.

Martin
med mindre andet er angivet.

Fra : allan

Dato : 17-12-05 13:03

hej igen.

Mit problem er at jeg ikke ved hvordan den skal fjernes, når jeg
ingen cd har til XP.

Fra : Max

Dato : 17-12-05 13:14

Hej Allan

> Mit problem er at jeg ikke ved hvordan den skal fjernes, når jeg
> ingen cd har til XP.

Hvis du booter på W2K CD'en, kan du jo formatere harddisken og
så installere W2K.

Mvh Max

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 17-12-05 13:09

Den 17-12-05 13.03 skrev allan følgende:

> Mit problem er at jeg ikke ved hvordan den skal fjernes, når jeg
> ingen cd har til XP.

Du booter på win2000 cd'en og installerer.

1. Put Win2000 cd'en i cd-drevet.

2. Genstart computeren.

3. Følg angivelserne på skærmen.

4. Vend tilbage, hvis du går i stå undervejs.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis backup med Ceren Backup.