MS Windows
briani 27239
Hov! CHANGE USER er væk fra startmenuen!
Fra : Nick

Dato : 16-12-05 23:28

Installerede en VPN Client men så var subj. pludselig væk fra START-menuen,
så nu kan jeg kun logge af - ikke skifte bruger!
(Windows XP SP2).

Fjerne VPN klienten igen, men punktet i START-menuen er stadig væk!

Hjælp!

På forhånd tak for svar, håber I kloge hoveder kan hjælpe!

/Nick

Fra : jda

Dato : 18-12-05 20:18

On Fri, 16 Dec 2005 23:27:57 +0100, Nick came up with this fine idea in
dk.edb.system.ms-windows:

> [...]
>
> Hjælp!
>

> På forhånd tak for svar, håber I kloge hoveder kan hjælpe!

Prøv at gå ind i Kontrolpanel -> Brugerkonti -> Skift måden, hvorpå brugere
logger af og på

Der skal være sat kryds i begge felter

--
Jakob

Fra : Nick

Dato : 19-12-05 22:05

"jda" <wh@tever.not> skrev i en meddelelse
> Prøv at gå ind i Kontrolpanel -> Brugerkonti -> Skift måden, hvorpå
> brugere
> logger af og på
> Der skal være sat kryds i begge felter

Kanon! 1000 tak for hjælpen!

/Nick

Fra : jda

Dato : 19-12-05 23:47

On Mon, 19 Dec 2005 22:04:36 +0100, Nick came up with this fine idea in
dk.edb.system.ms-windows:

Velbekomme

--
Jakob