MS Windows
briani 27239
Er tiden moden til at skifte til Windows 6~
Fra : Jakob M

Dato : 15-12-05 15:34

Jeg skal snart skifte til en 64 bit CPU, og overvejer i den forbindelse om
jeg skal forsætte med min Windows XP pro, eller jeg skal investere i en
64bit udgave ?. Så vidt jeg kan se er der 64bit drivere til alt mit
hardware, men jeg er mere i tvivl om hvilke programmer der rent faktisk
udnytter de 64bit ?.
Findes der en liste et eller andet sted, der viser hvilke programmer der
understøtter 64 bit ?.
Kommentarer er velkomne.

Mvh
Jakob

Fra : Martin

Dato : 15-12-05 20:14

Jeg ville vente til det nye windows bliver lanceret. Det understøtter
64 bit.
Der er ikke så længe til...
--------------------------
Sendt via http://IT.shoppin.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-12-05 21:14

Martin skrev:

>Jeg ville vente til det nye windows bliver lanceret. Det understøtter
>64 bit.

Hvem, hvad, hvor?

Hvad svarer du på?

Du citerer ikke noget af det, som du svarer på

Subject er ændret, hvilket er en dårlig ide.

Der står ikke Re: foran, så det umiddelbart ser ud som et nyt
indlæg.

Der bliver indsat noget reklame i indlægget, så det ser ud som en
del af indlægget.
Brug en signaturadsiller.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Fjollefrans

Dato : 15-12-05 21:14

> Jeg ville vente til det nye windows bliver lanceret. Det understøtter
> 64 bit.
> Der er ikke så længe til...

der er dog vist et år til. og man skal ikke nødvendigvis regne med at den
hardware man har idag vil kunne køre det.

Fra : JK

Dato : 19-12-05 12:06

On Thu, 15 Dec 2005 15:33:47 +0100, "Jakob M" <smoelf@gmail.com>
wrote:

> [...]
>udnytter de 64bit ?.
>Findes der en liste et eller andet sted, der viser hvilke programmer der

Min erfaring var: Nej

Men hvis du kan klare dig uden perifere enheder. så Ja.

Jeg mangler en 64 bits driver til min canon 860i printer, min epson
2450 photo scanner og mit sony camera.

Producenterne er sløve. Men når Vista kommer i 64 bit, så må de vel
tage sig sammen !?

mvh

John

Fra : Martin Schultz

Dato : 19-12-05 12:39

Jakob M <smoelf@gmail.com> skrev 2005-12-15:
> [...]
> udnytter de 64bit ?.
> Findes der en liste et eller andet sted, der viser hvilke programmer der

Min mening er at windows XP ikke er klar til 64bit og man kun skal kører
det hvis man absolut har brug for det. DEr mangler for mange drivere og
der er en del programmer der ikke virker. Samtidigt vil 64bit ikke
betyde nogen forskel for de fleste.

Vent heller med ny indvesteringen til vista.

I øvrigt synes jeg windows NT (4.0) 64bit fungere meget bedre end 64bit
udgaven af XP.

Martin
med mindre andet er angivet.