MS Windows
briani 27239
Windows-problem!!
Fra : Jørgen Hansen

Dato : 14-12-05 16:48

Hej med Jer!

Jeg har fået et problem med at hvis jeg klikker på et link i en e-mail, så
kommer der et vindue op med flg. meddelelse:

"Handlingen er blevet annuleret pga. begrænsninger på computeren.
Kontakt systemadministratoren."

Jeg kører med XP-pro og outlook 2003.

Det er inden for sidste 2 dage problemet er opstået og jeg har ikke bevidst
lavet nogle indstillinger der skulle frembringe meddelelsen. Jeg håber
derfor at der er en venlig sjæl der vil hjælpe mig.

Mvh.
Jørgen Hansen

Fra : Jørgen Hansen

Dato : 15-12-05 16:31

Problemet løst.........!!!

Mvh. Jørgen

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 15-12-05 16:57

Hej!

Jørgen Hansen wrote:

> Problemet løst.........!!!

Kanon, så kan alle jo finde dit indlæg i fremtiden og læse om løsningen.

(Nå nej, det kan de vel ikke. Mon ikke du burde have skrevet løsningen?)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Jørgen Hansen

Dato : 15-12-05 23:10