MS Windows
briani 27239
Hjælp prøver igen.Kan ikke få min PC til,a~
Fra : jama

Dato : 13-12-05 11:58

Har også lagt det i bærbare,er ikke rigtig klar over ,hvor spørgsmålet høre
hjemme.

Problemerne starter når der er install. 34% af instalationen,så står den
stille og der sker ingen ting (jeg har prøvet,at lade den være ,men selv
efter 1/2 time står den stadig på 34% install.).Tilsidst må jeg genstarte
min PC ,for atter at få gang i installationen igen,jeg har haft de samme
problemmer med XP pro.Hvorfor vil instalationen ikke gå længere end 34% ?
Jeg har en mistanke til min hardisk måske er den skyld i det.Installations
XP er ny så det er ikke her problemmet er,det må være min PCs hardware.Har
nogen været ude for noget ligende ? Som nævnt har jeg prøvet flere
forskellige cd af XP,der alle er nye,men intet hjalp.
Mvh. Jama

Fra : hcma

Dato : 13-12-05 12:48

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogen været ude for noget ligende ? Som nævnt har jeg prøvet flere
> forskellige cd af XP,der alle er nye,men intet hjalp.

Er det på en tom HD ?
Hvis Nej: er der scannet for spyware.
Er din XP-cd incl. SP2 ?

vh
hcma/-

Fra : Peter Schrøder

Dato : 13-12-05 14:41

jama skrev:
> Jeg har en mistanke til min hardisk måske
> er den skyld i det.

Jeg tror nærmere at du har noget hardware som XP ikke
genkender. Prøv evt med en minimumkonfiguration. Harddisk,
ram og grafikkort. Men hvis det f.eks. er chipsættet
som er årsag til problemet, gør denne løsning ingen
forskel.

Peter Schrøder

Fra : jama

Dato : 13-12-05 20:35

"Peter Schrøder" <petersch@vip.cybercity.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> ram og grafikkort. Men hvis det f.eks. er chipsættet
> som er årsag til problemet, gør denne løsning ingen

Peter Schrøder

Jeg glemte at fortælle, at jeg har en bærbar Toshiba L10-108 fra februar
2005, så det begrændset jo,hvordan jeg kan install. ( minimumkonfiguration
etc.) Og jeg har ompartitoneret og formateret den inden jeg instsll.XPhome
mvh.Jama

Fra : Nørd

Dato : 13-12-05 16:06

Slet din Partition på HD og opret en ny igen efter genstart af PC.

Nørd

Fra : jama

Dato : 14-12-05 16:43

"Nørd" <Nørd@c.dk> skrev i en meddelelse
> Slet din Partition på HD og opret en ny igen efter genstart af PC.
>
> Nørd
Det er gjort,jeg tænker på at sende den til rep.for at se om noget hardware
er i udu.Jeg har jo garanti og hos Toshiba sagde de,at den ikke skal standse
ved 34%
> så det ender nok med det.For hvis der er noget galt,så ville jeg ikke
vente så er garantien måske væk til den tid.
men tak for rådet
mvh. Jama