MS Windows
briani 27239
Klippe klistre prob.
Fra : Bo Jørgensen

Dato : 11-12-05 15:53

Hejsa,
Jeg har problemer med at kopiere billeder fra nettet til min billedemappe.
Jeg højreklikker på det aktuelle billede og vælger - Gem billede som - men i
næste vindue kan man kun gemme som bitmap (bmp) og billedets navn er -
ikke-navngivet- underligt!!

På min bærbare er der ikke nogle problemer, her er der angivet både filtype
og filnavn (når jeg gemmer en fil fra nettet).

Det må være et spørgsmål om indstilling - en hvilken???

Hilsen Bo

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 11-12-05 16:00

Bo Jørgensen skrev:

>men i næste vindue kan man kun gemme som bitmap (bmp)

Tøm browserens cache

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : emj

Dato : 11-12-05 16:05

Bo Jørgensen skrev:

> [...]
>næste vindue kan man kun gemme som bitmap (bmp) og billedets navn er -

Næh, det er såmænd meget normalt, hvis man aldrig sletter sine
temporære filer.
Clear din cache.
Hilsen emj

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-12-05 16:05

Bo Jørgensen skrev:

> [...]
>næste vindue kan man kun gemme som bitmap (bmp) og billedets navn er -

Ikke spor underligt, det er dine Midlertidige Internetfiler, der
er blevet for stor.

Tøm den i internetindstillinger (ikke direkte fra mappen) og sæt
den gerne ned til 20 - 30 MB, hvis du ikke vil vælge, at den
bliver tømt, hvergang du lukker IE.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 11-12-05 21:50

> Tøm den i internetindstillinger (ikke direkte fra mappen) og sæt
> den gerne ned til 20 - 30 MB, hvis du ikke vil vælge, at den
> bliver tømt, hvergang du lukker IE.

Tak skal I ha` - det var jo helt rigtigt!!
/Bo Jørgensen