MS Windows
briani 27239
gendannelse
Fra : *** Calle ***

Dato : 11-12-05 12:18

Hej

Findes der et freeware program, der gendanner Pc'en ved boot, så den altid
ser ud som den var da den blev opsat. (som betalingsprogrammet Deepfreeze
gør).

--
*** Calle ***

Fra : jda

Dato : 11-12-05 13:31

On Sun, 11 Dec 2005 12:17:38 +0100, *** Calle *** came up with this fine
idea in dk.edb.system.ms-windows:

> [...]
> ser ud som den var da den blev opsat. (som betalingsprogrammet Deepfreeze

Nu skriver du ikke hvad du vil opnå eller hvilket system det drejer sig om,
men hvis det er XP var det måske en idé at kigge her:
http://www.microsoft.com/windowsxp/sharedaccess/default.mspx
--
Jakob

Fra : *** Calle ***

Dato : 11-12-05 13:42

jda wrote:
> [...]
>
> Nu skriver du ikke hvad du vil opnå eller hvilket system det drejer
> sig om, men hvis det er XP var det måske en idé at kigge her:
Det står da højt og tydeligt hvad jeg vil opnå. OS er lige fra win 95-XP

--
*** Calle ***

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 11-12-05 14:26