MS Windows
briani 27239
Aktivere maskine ?
Fra : Jane

Dato : 09-12-05 02:33

Hej.
Jeg har en bærbar PC fra sidste december liggende, vi har af specielle
årsager endnu aldrig taget den ibrug, nu ville jeg gerne have den aktiveret,
men hvorledes gøres det ? Kan der være gået for lang tid siden købsdatoen,
eller er ibrugtagnings tidspunktet ligegyldigt ?
Jane

Fra : Janner

Dato : 09-12-05 06:59

"Jane" <jornhansen2@gmail.com> wrote in message
> [...]
> aktiveret, men hvorledes gøres det ? Kan der være gået for lang tid siden
> købsdatoen, eller er ibrugtagnings tidspunktet ligegyldigt ?

Det er vel XP du skal have aktiveret gætter jeg på ? Hvis der er installeret
XP på maskinen og det er købt og betalt kan det aktiveres til enhver tid.
Går det ikke smertefrit online ringer du bare til nummeret den foreslår ,,,
Det er LEth

/Jan

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-05 08:04

> [...]
> enhver tid. Går det ikke smertefrit online ringer du bare til nummeret den

Ja, man skal ikke være bange for at ringe til Microsoft. Jeg har gjort det
flere gange og det foregår ganske anonymt og er for den sags skyld gratis
hvis man ringer fra fastnet telefon. Det kan anbefales at ringe fra en
telefon hvor nummertasterne ikke sidder i røret, da man tampe en hel del tal
ind.

/karsten

Fra : Åge

Dato : 09-12-05 13:39

"Jane" <jornhansen2@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> men hvorledes gøres det ? Kan der være gået for lang tid siden købsdatoen,
> eller er ibrugtagnings tidspunktet ligegyldigt ?

Prøv, prøv, prøv.