MS Windows
briani 27239
trådløs på windows me?
Fra : Brian Olesen

Dato : 07-12-05 21:55

Hejsa
Jeg har sådan en belkin badman til at lave trådløs net 911b med.
Min router bruger 128 bit webkryptering, men jeg kan ikke få den bærbare på?

Nogle gode råd?
Jeg kan se mit netværk men ved ikke, hvordan jeg skal få computeren til at
få en ip-adresse?

Der er 2 modes infrastruktur og adhok. hvilket skal jeg bruge til klienten?

På forhånd mange tak.

Mvh. Brian

Fra : Ole C

Dato : 08-12-05 08:18

Brian Olesen skrev blandt andet:

> [...]
> til at få en ip-adresse?
>
> Der er 2 modes infrastruktur og adhok. hvilket skal jeg bruge til

Hvorfor prøver du ikke at spørge i netværksgruppen?

--
vh
Ole C

Fra : Brian Olesen

Dato : 08-12-05 13:34

Hej Ole

> Hvorfor prøver du ikke at spørge i netværksgruppen?

Tja fordi jeg syntes også det var et windowsproblem. Men du har sikkert ret,
så det prøver jeg da lige.

Mvh. Brian