MS Windows
briani 27239
Systemgendannelse
Fra : Kim Schroeder

Dato : 07-12-05 20:33

Jeg installerede forleden Norton Internet Security - sådan lidt af
nysgerrighed - og finder den lidt for besværlig at have med at gøre
(men det er en anden historie)

Jeg vil gerne gå tilbage til den tidligere opsætning, hvor der stadig er
en måneds tid tilbage med Norton Antivirus.

Men..uanset hvilket kontrolpunkt fra et par dage før installationen
som jeg vælger, vil windows ikke rulle tilbage.
Beskeden er - at den ikke kan køre gendannelsespunktet "da der
ikke er sket ændringer på computeren".

Jeg vil nok mene, at der er sket ændringer - Norton Internet
Security tager henved 10 minutter med snurrende CD at
installere.

Hvad skal man med gendannelsespunkter, når computeren ikke
kan anvende dem ?
Har også prøvet at køre gendannelsespunktet oprettet af Norton,
med samme ringe resultat.

Nogen gode ideer ?

Kim

Fra : emj

Dato : 07-12-05 20:56

Kim Schroeder skrev:

> [...]
>
>Jeg vil gerne gå tilbage til den tidligere opsætning, hvor der stadig er
>en måneds tid tilbage med Norton Antivirus.

Afinstallerer Norton Internet Security via kontrolpanels/tilføj-fjern
programmer.
Hilsen emj

Fra : John

Dato : 07-12-05 21:16

"emj" skrev i en meddelelse

> Afinstallerer Norton Internet Security via kontrolpanels/tilføj-fjern
> programmer.

Bør muligvis helst foregå i 'fejlsikret tilstand'...

Mvh John

Fra : Kell Petersen

Dato : 20-12-05 21:58

Hej Kim