MS Windows
briani 27239
Styring af XP remote
Fra : Michael Korsgaard

Dato : 06-12-05 12:49

Jeg har fra tid til anden brug for at kunne overtage styringen af en maskine
så jeg kan holde det hele kørende for en ældre dame jeg supporterer. Begge
OS er WinXP PRO og begge kører på en webspeed.. Min dog noget hurtigere end
hendes!!

Jeg skal kunne foretage mig alt. Hidtil har vi benyttet os af fjernsupport i
MSN, men det kører ufaaaaatteligt langsomt....!!

Jeg tænkte på om man kunne bruge fjernskrivebord i stedet, men det har jeg
ingen erfaringer omkring??

Nogen gode idèer?? Evt. gratis-program som fungerer, men også med en vis
grad af sikkerhed..

/ Michael...

Fra : csm

Dato : 06-12-05 13:51

Kig efter et prg. som hedder VNC
Gratis.

Fra : Michael Korsgaard

Dato : 06-12-05 14:24

"csm" <skhdkhf@ldsjfj.dk> skrev i en meddelelse
> Kig efter et prg. som hedder VNC

Jo, men det fordrer vel så en statisk IP, hvilket der ikke er nogen af os
som har..

/ Michael...

Fra : Robert Eriksen

Dato : 06-12-05 14:46

Michael Korsgaard wrote:
> "csm" <skhdkhf@ldsjfj.dk> skrev i en meddelelse

> Jo, men det fordrer vel så en statisk IP, hvilket der ikke er nogen af os
> som har..

Prøv at kigge lidt på
http://ultravnc.sourceforge.net/addons/singleclick.html

Jeg har ikke selv prøvet det, men det ser interessant ud.

Fra : *** Calle ***

Dato : 06-12-05 18:56

www.dyndns.dk er til at lave løs IP om til fast IP
--