MS Windows
briani 27239
automail
Fra : Keldo

Dato : 05-12-05 16:49

Kan jeg ændre i windows XP, så det ikke er outlook express der er default
mail program? Jeg har brug for at det er et andet mail program der exekveres
når jeg klikker på et mail link på nettet!

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-12-05 17:07

Keldo skrev:

>Kan jeg ændre i windows XP, så det ikke er outlook express der er default
>mail program?

Internetindstillinger => Programmer
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Keldo

Dato : 05-12-05 17:57

.....og hvis det nye mailprogram ikke er på den liste der kommer frem som en
valgmuligheder (der kommer hotmail og OE), kan jeg tilføje mit konference
program?