MS Windows
briani 27239
Denne Computer
Fra : BorreBoy

Dato : 05-12-05 15:39

Hej.

I "Denne computer" plejer jeg at kunne se genvej til kontrolpanel mm.
Nu kan jeg kun se drev og dokumentmappen.

Hvordan får jeg rettet det tilbage? Bruger XP.

Fra : Thomas gade

Dato : 05-12-05 15:56

BorreBoy wrote:

>Hej.
>
>I "Denne computer" plejer jeg at kunne se genvej til kontrolpanel mm.
>Nu kan jeg kun se drev og dokumentmappen.
>
>Hvordan får jeg rettet det tilbage? Bruger XP.

I Denne computer

Gå i "vis" -"panel"- fjern alle flueben.

Mvh Thomas

Fra : BorreBoy

Dato : 05-12-05 16:06

"Thomas gade" <dazzle@frac.invalid> skrev i en meddelelse
> I Denne computer
>
> Gå i "vis" -"panel"- fjern alle flueben.

De var alle fjernede...

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 05-12-05 16:40

"BorreBoy" <borre@xxxlucasfilm.dk> wrote:

>I "Denne computer" plejer jeg at kunne se genvej til kontrolpanel mm.
>Nu kan jeg kun se drev og dokumentmappen.
>
>Hvordan får jeg rettet det tilbage? Bruger XP.

Dybt, dybt inde i 'Egenskaber for Proceslinie og menuen Start' kan vælge
hvilke elementer der skal vises i menuen Start...

Højreklik på proceslinien, vælg egenskaber, vælg fanebladet 'Menuen
Start, klik på knappen 'Tilpas', vælg fanebladet *Avanceret og kig på
feltet 'Elementer i menuen Start'....

<mlr>

Fra : BorreBoy

Dato : 05-12-05 20:41

> [...]
>
> Højreklik på proceslinien, vælg egenskaber, vælg fanebladet 'Menuen
> Start, klik på knappen 'Tilpas', vælg fanebladet *Avanceret og kig på

Tak for svarene.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 05-12-05 17:23

BorreBoy skrev:

>I "Denne computer" plejer jeg at kunne se genvej til kontrolpanel mm.

(F.eks. Kontrolpanel eller hvor du har mappeindstillinger) -
Mappeindstillinger - Vis - så er der bl.a. "Vis Kontrolpanel i Denne
Computer" (og mange andre gode ting )
--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk