MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Applikationer "usynlige" efter systemgenda~
Fra : Cifly

Dato : 05-12-05 10:32

Jeg har just foretaget en systemgendannelse af mit system.

Flere applikationer er nu "usynlige", så jeg ikke kan eksekvere dem.

De er ikke blevet afinstalleret, idet de blot ikke var installeret endnu, da
tidspunktet for gendannelsen blev opretttet.

Kan de på nogen måde bliev "synlige" igen, eller må jeg bare installere
påny?

Cifly

Fra : hcma

Dato : 05-12-05 14:15

"Cifly" <flygenring@SLETpostkasse.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> da tidspunktet for gendannelsen blev opretttet.
>
> Kan de på nogen måde bliev "synlige" igen, eller må jeg bare installere

du skal geninstallere alle de programmer som du har lagt ind i den
mellemliggende periode.
m v h (igen )
hcma

Fra : Cifly

Dato : 05-12-05 20:10

hcma skrev bl.a.:

> du skal geninstallere alle de programmer som du har lagt ind i den
> mellemliggende periode.
> m v h (igen )
> hcma

Tak for respons.

Misforstå mig ikke - men hvor har vi truffet hinanden ?

Fra : hcma

Dato : 06-12-05 10:21

> Tak for respons.
>
> Misforstå mig ikke - men hvor har vi truffet hinanden ?

havde 5 min. inden besvaret nøjagtig samme spørgsmål i et andet forum (og
med samme formulering)
vh
hcma

Fra : Cifly

Dato : 06-12-05 10:30

hcma skrev:

> havde 5 min. inden besvaret nøjagtig samme spørgsmål i et andet forum (og
> med samme formulering)

En gruppe eller hva? - Har skrevet spørgsmålet i et forum på nettet, men
ikke her i newsgroups.