MS Windows
briani 27239
bluetooth
Fra : Filip

Dato : 02-12-05 14:28

Hej NG

Jeg har brug for at opdatere min interne Bluetooth enhed i min bærbare med
en nyere driver fra Windows, men jeg kan ikke finde ud af hvor de ligger på
nettet.

Filip

Jeg bruger XP sp2

Fra : Claus Tersgov

Dato : 02-12-05 14:56

"Filip" <annonym@get2net.dk> skrev

> Jeg har brug for at opdatere min interne Bluetooth enhed i min bærbare med
> en nyere driver fra Windows, men jeg kan ikke finde ud af hvor de ligger
> på

Hvorfor har du brug for det?

Claus

Fra : Filip

Dato : 02-12-05 15:33

> Hvorfor har du brug for det?

Fordi jeg ikke kan få det til at virke med den konfiguration jeg har nu, så
derfor vil jeg prøve at opdatere. Jeg skal have min Qtek telefon til at
snakke sammen med min PC, og jeg kom vist til at afinstallere nogle af de
orginale drivere ved en fejl

Filip

Fra : Claus Tersgov

Dato : 03-12-05 12:16

> [...]

> snakke sammen med min PC, og jeg kom vist til at afinstallere nogle af de

Har du ikke den originale CD, så installer dem og søg efter en
updateringsfunktion. Alternativt se i enhedshåndtering, hvilke enheder, du
hare, og så søg på fabrikantens hjemmeside eller google.

Claus