MS Windows
briani 27239
små "ruder" med røde kryds i - istedet for~
Fra : Johnny B [2000]

Dato : 01-12-05 22:02

hvad er det der gør at der på nogle hjemmesider kommer små vinduer med røde
kryds i, istedet for billeder ?
- hvad mangler jeg for at kunne se dem ?

bruger winXP pro dk og IE ( burde være opdateret )

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Mythos

Dato : 01-12-05 22:25

"Johnny B [2000]" <FJERNDETTEjohnnyb2000@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤
> slet FJERNDETTE i mailadr. for direkte mail

Du mangler ikke noget, men det gør den hjemmeside du besøger, der skulle
have været billeder der hvor de røde krydser er.

Mythos

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 01-12-05 22:30

jamen jeg kender oxo en anden side hvor nogen ser røde krydser og andre ser
nogle "knapper"
- hvad er så det ?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-12-05 22:51

Johnny B [2000] skrev:

>jamen jeg kender oxo en anden side hvor nogen ser røde krydser og andre ser
>nogle "knapper"
>- hvad er så det ?

Sandsynligvis mangler du en javafortolker.

http://www.java.com/en/download/windows_automatic.jsp
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Max

Dato : 01-12-05 22:36

Hej

> Du mangler ikke noget, men det gør den hjemmeside du besøger, der skulle
> have været billeder der hvor de røde krydser er.

Men det kan være relateret til den maskine man bruger, min arbejds PC og
hjemme PC er af praktiske årsager helt ens, men der findes sider hvor de
røde kryds kun forekommer på en af maskinerne.

Mvh Max

Fra : Max

Dato : 01-12-05 23:16

Hej Johnny

> og ved du hvad det skyldes ?

Nej, og 25 år's daglig omgang med computere har lært mig at der er
visse ting man bliver nødt til bare at lære at leve med, og det her er
en af dem. Du kan evt. installere en alternativ browser du kan bruge
i disse situationer, det kan ofte løse problemet.

Mvh Max

Fra : John

Dato : 01-12-05 23:42

"Johnny B [2000]" skrev i en meddelelse

> hvad er det der gør at der på nogle hjemmesider kommer små vinduer med
> røde kryds i, istedet for billeder ?
> - hvad mangler jeg for at kunne se dem ?

Sikkert noget af dette:

Javatest og download (brug evt sidens hjælpelinks, hvis du ikke ser de to
ure):
http://www.misitio.ch/ie/ie_all/java/javatest.html

Macromedia Flash Player samt Shockwave Player:
http://www.macromedia.com/downloads/

Mvh John

Fra : Thomas gade

Dato : 02-12-05 00:10

Johnny B [2000] wrote:

>hvad er det der gør at der på nogle hjemmesider kommer små vinduer med røde
>kryds i, istedet for billeder ?
>- hvad mangler jeg for at kunne se dem ?
>
>bruger winXP pro dk og IE ( burde være opdateret )

Det er muligvis indstilingerne i din firewall der blokerer for billederne.
Tjek det ved at deaktivere din firewall og besøg den pågældende side igen.
Husk at aktivere den igen bagefter

Mvh Thomas

Fra : afm

Dato : 02-12-05 01:55

Det er nok en XXX side.
Al

Fra : Thomas gade

Dato : 02-12-05 19:29

afm wrote:

>Det er nok en XXX side.
>Al
>"Thomas gade" <dazzle@frac.invalid> skrev i en meddelelse

Det kan også skyldes at der blokeres for [ad] og diverse.
billedestørrelser det vil så også ramme "normale sider".

Mvh Thomas.

Fra : Lars Chr. Nielsen

Dato : 02-12-05 10:09

"Johnny B [2000]" <FJERNDETTEjohnnyb2000@sol.dk> skrev i en meddelelse
> hvad er det der gør at der på nogle hjemmesider kommer små vinduer med
> røde kryds i, istedet for billeder ?
> - hvad mangler jeg for at kunne se dem ?

har også haft "røde krydser"
skiftede fra Adobe Reader 7.0 tilbage til 6.01 og har ingen problemer mere.

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 02-12-05 22:25

men de røde krydser kommer kun på enkelte hjemmesider

men har en ven som får de røde krydser på en hjemmeside som jeg ved er lavet
med MS frontpage 2003
- hvad kan det så være han mangler ?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-12-05 22:29

Den 02-12-05 22.24 skrev Johnny B [2000] følgende:

> men har en ven som får de røde krydser på en hjemmeside som jeg ved er lavet
> med MS frontpage 2003
> - hvad kan det så være han mangler ?

Hvis du giver os adressen, kan vi se efter.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Skrot mus og tastatur, i fremtiden kan du styre computeren med stemmen,

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-12-05 23:30

Johnny B [2000] skrev:

>men har en ven som får de røde krydser på en hjemmeside som jeg ved er lavet
>med MS frontpage 2003

Har jeg svaret på med 99%s sandsynlighed i
news:jvruo11ibobvni6oag1te1b09t5he9soe7@dtext.news.tele.dk, men
det er måske alligevel ikke en javafortolker, du mangler?
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : GB

Dato : 03-12-05 03:14

"Johnny B [2000]" <FJERNDETTEjohnnyb2000@sol.dk> wrote in

> - hvad kan det så være han mangler ?

Han går vel bare ind på sider, som bruger <lillefirkantmedrødtkryds.jpg>,
en meget populær webgrafik, i stil med <spacer.gif>.

Eller også kan han ikke finde ud af at sætte sit styresytem og sin browser
ordentligt op.

GB

Fra : John

Dato : 03-12-05 05:58

"GB" skrev i en meddelelse

> Han går vel bare ind på sider, som bruger <lillefirkantmedrødtkryds.jpg>,
> en meget populær webgrafik, i stil med <spacer.gif>.

En god nats søvn kan også nogle gange få de røde krydser til at forsvinde...

Mvh John

Fra : GB

Dato : 04-12-05 20:31

"John" <nogen@pladderballe.ok> wrote in

> En god nats søvn kan også nogle gange få de røde krydser til at
> forsvinde...

ROTFL!

GB

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 03-12-05 14:57

Den Thu, 1 Dec 2005 22:02:06 +0100, skrev Johnny B [2000] :

> - hvad mangler jeg for at kunne se dem ?

Svært at sige specifikt.

Din browser kan ikke vise et billed link(i betydningen ikke-tekst link,
kan også være en kodestump, lyd eller video). Årsagerne kan være mange:

- "Billedet" eksisterer ikke.
- Din browser forstår ikke "billedet".
- Adgangen til "billedet" blokeres. Her kan der være flere kilder og
årsager til blokeringen. Din egen maskine, din ISP, eller serveren du
henter "billedet" fra.

Bedste bud er Knuds(javafortolker).

--
Kent Oldhøj