MS Windows
briani 27239
Slå lyd fra som standart
Fra : Peter Jensen

Dato : 30-11-05 10:29

Hej NG
Er det muligt at lave en fast opstart i XP, sådan at lyden altid er slået
fra, når man tænder computeren ?
Problemet er at når jeg f.eks er på biblioteket (læsesalen) og starter
computeren og har glemt at slå lyden fra, ja så får jeg onde blikke fra
folk.
På forhånd tak
pj

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 30-11-05 10:47

Peter Jensen skrev:

>Er det muligt at lave en fast opstart i XP, sådan at lyden altid er slået
>fra, når man tænder computeren ?

Kontrolpanel - Lyde og lydenheder - Lyde - Programhændelser - Start
Windows - lyde - (ingen) - ok

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Michael Korsgaard

Dato : 30-11-05 10:56

"Peter Jensen" <dkaoosdd@kdoioao.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Problemet er at når jeg f.eks er på biblioteket (læsesalen) og starter
> computeren og har glemt at slå lyden fra, ja så får jeg onde blikke fra

Ja.... Start / kontrolpanel / lyde og lydenheder. Vælg fanen lyde og find
start af windows og vælg (ingen).. Så kan du måske med fordel gøre det samme
også med afslut windows, så du heller ikke generer de stakler på biblioteket
når du lukker ned igen

/ Michael...

Fra : Peter Jensen

Dato : 01-12-05 14:49

Mange tak for hjælpen! Det var jo enkelt!
vh
pj