MS Windows
briani 27239
Vende skrmbillede på hovedet
Fra : GiWeo

Dato : 29-11-05 14:27

Hejsa

jeg ved der findes en taste godt til at vende op/ned på skærmbilledet
- men kan sgu ikke huske det.

Noget med Alt Gr, og et par andre taster

Nogen der kan hjælpe ??

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssidenREMOVE.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 29-11-05 15:47

GiWeo skrev følgende på usenet:
> [...]
> - men kan sgu ikke huske det.
> Noget med Alt Gr, og et par andre taster

Det er afhængigt af dit skærmkort.

Mit nuværende kan IKKE, så jeg er ikke helt sikker - men mit tidligere
skærmkort kunne.

Det var vist Ctrl+Alt+piletasterne

Pil op = normal
Pil ned = på hovedet
Pil Venstre = liggende mod venstre
Pil Høje - gæt selv

Hvis det ikke lige virker med Ctrl-Alt så prøv andre kombinationer áf
shift/ctrl/alt/altgr sammen med piletasterne

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Peter Jensen

Dato : 29-11-05 15:49

"GiWeo" <giweoFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> jeg ved der findes en taste godt til at vende op/ned på skærmbilledet
> - men kan sgu ikke huske det.
>
> Noget med Alt Gr, og et par andre taster

På min IBM er det Ctrl + Alt + Pil ned.
Jeg formoder det kan afhænge af grafikkortet - men prøv ad.

--
Peter J