MS Windows
briani 27239
Gen-installere DirectX 9.0c??
Fra : FedeDorit

Dato : 27-11-05 22:22

Hejsa.

Jeg står med et problem på min brors pc.

Windows siger at DirectX 9.0c er installeret ,men hans nye spil Need For
Speed Most Wanted siger at DirectX IKKE er installeret/up-to-date.
Andre spil der bruger DirectX fungere fint både under installation/spil
Hvis man beder NFS:MW om at installere DirectX9.0c går der et splitsekund
hvor efter den siger Udført.
Starter man så spil-installationen igen sker det samme.

SÅ kan man fjerne DirectX HELT og installere det igen??

Mistænker stærkt noget fikumdik i Windows.
Vil sgu nødig ud i Format C: :(

Fra : jda

Dato : 28-11-05 00:42

On Sun, 27 Nov 2005 22:21:41 +0100, FedeDorit came up with this fine idea
in dk.edb.system.ms-windows:

> [...]
>
> SÅ kan man fjerne DirectX HELT og installere det igen??
>
> Mistænker stærkt noget fikumdik i Windows.

Hvis du åbner diagnosticeringsværktøjet til directX,
Start -> Kør -> skriv 'dxdiag' så får du på første side under
systemoplysnigner at vide hvilken version du kører med. Den nyeste er så
vidt jeg kan se DirectX 9.0c(4.09.0000.0904). Der vil også være
bemærkninger under nogen af fanerne hvis Windows selv kan finde nogle
problemer. Ellers prøv at hente den nyeste driver til dit grafikkort.

Det forekommer mig, at DirectX er en af de få opdateringer der ikke kan
afinstalleres, men hvis jeg tager fejl bliver jeg sikkert hurtigt rettet af
andre i gruppen.

Du kan hente den nyeste DirectX fra Microsoft her:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=9930efa6-9f7b-4c8a-aea2-97dd6ab307a2&DisplayLang=en
Den er fra oktober i år. Du kan prøve at installere den ovenpå og se om det
skulle løse dit problem.
--
Jakob

Fra : Mikael Nørrelund And~