MS Windows
briani 27239
Kan ikke installere Windows media center D~
Fra : Kim

Dato : 26-11-05 22:51

Jeg har idag købt en OEM Windows XP media center 2005 DK + en 160 GB.
Seagate Harddisk
Der var 4 CDer i pakken Windows media center edition 1 + 2 (på Engelsk) og
1 CD Dansk lokaliseringspakke + 1update for version 2005
Men jeg kan ikke få installeret XP rigtig , under installeringen efter CD 2
beder den om : indsæt CD med servicepack 2 , jeg sætter så Update for
version 2005 på , men den vil den ikke have Jeg kører instalationen
færdig , hvorefter det installerede er på Engelsk , prøver så at køre
Updates for version 2005 ind , som den også begynder på , men under
installeringen går det i stå med : MC INSTALLER.EXE - unable to locate
component og this application has failed to start because SRCLIENT.DLL was
not found reinstalling the application may fix this problem
bagefter prøver jeg med den Danske lokaliseringspakke , som også går i stå
med : Windows XP media center edition 2005 localization packs can only be
instaled on systems running the US english version of update rollup 2 for
windows XP media center edition 2005 Jeg forstår det ikke , men kan i
hjælpe mig med hvad jeg kan gøre , der er jo ingen support til Win XP media
center 2005 OEM til 949,- kr
Mvh. Kim

Fra : Kim

Dato : 27-11-05 02:17

"Kim" <kim014@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>Har fundet ud af det Disk 1 skal i igen når den spørger om CD med
>servicepack 2 og noget software fra windows update skal hentes før Dansk
Mvh. Kim

Fra : allan

Dato : 27-11-05 03:28

"Kim" <kim014@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Kim" <kim014@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Mvh. Kim
Du ska blot sætte CD nr.1 i i igen så spiller det for dig..
mvh
allan

Fra : Kim

Dato : 27-11-05 09:19

"allan" <allan@FJERN hullet-valby.dk> skrev i en meddelelse

> Du ska blot sætte CD nr.1 i i igen så spiller det for dig..
> mvh
> allan

Tak det kan jeg give dig ret i , men synes nu det er lidt underlig :
indsæt CD med servicepack 2 nå men det virker nu , efter jeg også hentede
alle opdateringer hos Windows update.
Men når jeg klikker på Media Center ikonen , kommer jeg ikke ind, og der
sker en fejl ,´som jeg sender til microsoft og programmet lukker ned Kan
det være fordi min TVkort Haupauge MCE 150 ikke er installeret korrekt endnu
?
Mvh. Kim