MS Windows
briani 27239
Forsinket opstart
Fra : Michael Korsgaard

Dato : 26-11-05 08:09

Hejsa...

Efter at have install. nogle nye programmer er min acer b(L)ærbare under
XP-pro begyndt at starte programmer op i de "forkerte rækkefølge"..

Kører trådløst via en Linksys. Sagen er den at skype og MSN messenger
forsøger at logge på inden maskinen har fået kantakt med nettet!
Nu ved jeg at man kan gå ind og lave en forsinkelse på disse ting, så
maskinen kan være online inden det andet logger på, men jeg kan sq ikke
huske hvor eller hvordan??

En som kan det, eller har i link i ærmet??

/ Michael...

Fra : Michael Korsgaard

Dato : 26-11-05 08:14

"Michael Korsgaard" <michael@rejsemontoer.dk> skrev i en meddelelse

>Burde nok lige nævne at det er begyndt efter install. af Kaspersky
>antivirus...
(Kan i øvrigt varmt anbefales, men det er en helt anden grp)

Fra : Ukendt

Dato : 26-11-05 08:27

Michael Korsgaard wrote:
> [...]
> maskinen kan være online inden det andet logger på, men jeg kan sq
> ikke huske hvor eller hvordan??
>
> En som kan det, eller har i link i ærmet??

http://kortlink.dk/27xb

-E.G.

Fra : Michael Korsgaard

Dato : 26-11-05 09:17

"El Guapo" <hold_udSNABELAyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> http://kortlink.dk/27xb

Nu må du ikke misforstå mig, men det er jo så bare at install. endnu et
unødvendigt program.. Kan gøres inde i windows. Husker bare ikke hvor..

/ Michael...

Fra : Ole C

Dato : 26-11-05 09:35

Michael Korsgaard skrev blandt andet:

> Nu må du ikke misforstå mig, men det er jo så bare at install. endnu
> et unødvendigt program.. Kan gøres inde i windows. Husker bare ikke
> hvor..

Hvis der er unødvendige programmer blandt de andre, så kunne det jo hjælpe
at fjerne dem
Har ikke hørt at Windows selv kan udføre den øvelse, men hvis det er
tilfældet, kan du nok finde noget om det på TweakXP.

--
vh
Ole C

Fra : Michael Korsgaard

Dato : 26-11-05 10:41

"Ole C" <ocl@fjerndettetdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis der er unødvendige programmer blandt de andre, så kunne det jo hjælpe
> at fjerne dem

Jamen det er der ikke..

> Har ikke hørt at Windows selv kan udføre den øvelse, men hvis det er
> tilfældet, kan du nok finde noget om det på TweakXP.

Det kan den, og tak for tippet.. Havde helt glemt det site.

/ Michael...

Fra : Ole C

Dato : 26-11-05 10:45

> Det kan den, og tak for tippet.. Havde helt glemt det site.

Husk lige at fortælle det, hvis du finder løsningen....

--
vh
Ole C

Fra : Michael Korsgaard

Dato : 26-11-05 11:11

> Husk lige at fortælle det, hvis du finder løsningen....

Naturligvis

/ Michael...