MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
fejl: STOP C000021 UNKNOWN HARD ERROR
Fra : rasmus carlsen

Dato : 25-11-05 21:53

Hejsa,

Jeg får C000021 unknown hard error \ systemroot\system32\ntdll.dll

Det er ny installation af win xp på en maxtor 40 gb ATA133. Sidder på et
Innoboard, 1400 mhz Duron, 512 mb ram og et standard grafikkort (vist nok
TNT2 Riva).

Prøvede med to andre HD af samme model og fik samme resultat. De vil dog
gerne starte i Fejlsikret Tilstand (næsten hver gang).

Google giver en del på omtalte fejl, men ikke noget, jeg for alvor er blevet
klogere af. Nogen bud?

PS: har har sat en anden (en ældre IBM 8 gb) disk i og nu kører det.

Fra : allan

Dato : 26-11-05 12:06

"rasmus carlsen" <rasmus[punktum]carlsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> blevet klogere af. Nogen bud?
>
> PS: har har sat en anden (en ældre IBM 8 gb) disk i og nu kører det.
Det lyder som en RAM fejl gå ind på http://www.memtest.org/ og kør en
ramtest
mvh
Allan

Fra : rasmus carlsen

Dato : 26-11-05 16:45

"allan" <allan@FJERN hullet-valby.dk> skrev i en meddelelse

> Det lyder som en RAM fejl gå ind på http://www.memtest.org/ og kør en
> ramtest

- er gjor, men uden det gav et praj om noget uorden.

ras