MS Windows
briani 27239
Undelete?
Fra : Ukendt

Dato : 24-11-05 20:06

Hej

Er kommet til at slette en Folder med temmelig mange fotos i mange foldere.
Har prøvet at finde forskellige undelete programmer, men de er alle
beskyttede til ikke at ville restore uden at man købet programmet.

Findes der ikke et program der gratis og enkelt kan restore filerne fra min
XP ?

--
Tom

Fra : John

Dato : 24-11-05 20:35

> [...]
> Har prøvet at finde forskellige undelete programmer, men de er alle
> beskyttede til ikke at ville restore uden at man købet programmet.

Du har jo sikkert prøvet at køre 'systemgendannelse'.

Her er nogle gratis programmer:
http://www.snapfiles.com/freeware/system/fwdatarecovery.html

Mvh John

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 24-11-05 20:54

> Du har jo sikkert prøvet at køre 'systemgendannelse'.
>
> Her er nogle gratis programmer:
> http://www.snapfiles.com/freeware/system/fwdatarecovery.html
>
> Mvh John

Der kan jeg anbefale pc inspector file recovery. Har brugt det flere gange
med stor succes.

Kurt

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 24-11-05 23:36

Kurt B. Andersen wrote:
> Der kan jeg anbefale pc inspector file recovery. Har brugt det
> flere gange med stor succes.

Det kan jeg tilslutte mig, samme producent har også programmer
der kan gendanne slettede/tabte billeder fra hukommelseskort mv.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Henning

Dato : 24-11-05 22:10

On Thu, 24 Nov 2005 20:34:54 +0100, "John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

>Du har jo sikkert prøvet at køre 'systemgendannelse'.
Opretter ikke slettede filer, genskaber kun systemet

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : N/A

Dato : 25-11-05 03:43

Fra : N/A

Dato : 25-11-05 03:43

Fra : emj

Dato : 25-11-05 03:43

Nørd skrev:

>Har prøvet at sende dig programmet

Hold op med den slags. Det betragtes ikke som nogen venlighed at få
sin postkasse fyldt med programmer man ikke har bedt om at få
tilsendt.

Hilsen emj

Fra : Claus Tersgov

Dato : 25-11-05 12:27

> [...]

> beskyttede til ikke at ville restore uden at man købet programmet.
>
> Findes der ikke et program der gratis og enkelt kan restore filerne fra

Har du kigget i paprikurven?

Claus

Fra : Ukendt

Dato : 25-11-05 15:33

> "Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev

> Har du kigget i paprikurven?

Ja det var intet.
Men tak til alle, jeg har fået ca. 99,9% restoret så det er meget fint

Brugte pc inspector selv om den havde nogle fejl så jeg var nød til at
genstarte programmet en 40 gange før jeg blev færdig

--
Tom

Fra : John

Dato : 25-11-05 16:26

> tak til alle, jeg har fået ca. 99,9% restoret så det er meget fint
> Brugte pc inspector

Velbekomme, godt du fik løst problemet.

Mvh John