MS Windows
briani 27239
kan ikke aktivere dvale tilstand
Fra : Madsen

Dato : 24-11-05 17:28

Hej
Har et problem med at aktiver dvale tilstand i "egenskaber for
strømstyring"-> dvale, den fortæller at der 6.520MB ledig diskplads og den
har kun brug for 1.023MB, så det er ikke plads der et problem. Mår jeg
aktiver dvale kommer den med en fejl meddelelse, "Styring af strømpolitik
kunne ikke reservere dvalefilen" ! Processen kan ikke få adgang til filen,
da den bruges af en anden proces.
Hvad kan det skyldes?
--
Hilsen Madsen

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 26-11-05 22:59

On Thu, 24 Nov 2005 17:27:58 +0100, "Madsen" <madsen58@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>kunne ikke reservere dvalefilen" ! Processen kan ikke få adgang til filen,

jeg kan ikke hjælpe men kan kun sige at jeg selv rodede en del med
dvale og standby osv genstartede 100 gange og til sidst opgav jeg og
hvis det er for at spare strøm så er der intet at spare jeg læste en
stor undersøgelse af det, kan ikke huske hvor men man sparer intet

Man kan godt være klog selvom man ikke har en høj IP